GTR-Masters - R3E BMW M235i 2024 Tavasz - Gellerasen Arena

2024.03.20

Azzal kezdeném: ezt nem láttam jönni!

Szóval, az történt, hogy sem ez a gokart pálya, sem a tempóm nem volt meg az élmezőnyhöz képest, az időmérőn is csak ötödiknek kvalifikáltam, majd a rajtnál találtam egy rést, így feljöttem harmadiknak, majd jött a roncsderbi, ugyanis jobbról-balról-mindenhonnan "megkínáltak" a többiek, és szépen helyretették az autóm hátsó futóművét.

Az akció után visszaestem a hetedik helyre - mely a célba érkezésem pizíciója is volt egyben az első versenyen - de tovább nem is tudtam volna előre menni, mivel az autóm egyenesen nem tudott menni, a féktávokon szerencsére stabil maradt, de a kanyarok is trükköseknek bizonyultak.

Oké, ez a második összecsapáson a negyedik helyet jelentette, majd a rajt után már harmadik voltam, később második és ostromoltam Székely Istvánt az elsőségért. Nagy volt a küzdelem, viszont szerintem fair csatában csak átverekedtem magam Istvánon, így feljöttem elsőnek, és elkezdtem nyomni, ahogy csak tudtam (mert féltem, hogy Mickiewicz Máté utolér).

Meglepetésemre, ez nem történt meg, így megszületett (BMW-sként) az első BMW M235i győzelmem!

Legközelebb a francia Nogaro-ba látogat el a mezőny.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el