Blog

Nem ez volt életem versenye: már a gyakorlás alatt sem jött ki a lépés (lehet túlerőltettem), majd az időmérőn elért ötödik hellyel meg is pecsételődött a sorsom, ugyanis ebben a Mantorp Park-ban egyszerűen lehetetlen volt előzni.

Nem tudom, mi történt: a legjobb prekvalifikációs időmhöz képest már a forduló előtti gyakorláson kapásból gyorsabb voltam, a versenyekre megtankolt kocsival pedig olyan időket futottam, mint korábban üres tankkal.

Én ezt a pályát nem érzem, nem értem, nincs rajta tempóm: olyan íveken kell rajta autózni, ami számomra irreális, de "ha az egyenesre ráfordulva jól akarsz kigyorsítani, akkor úgy kell..."

Hurrá, ismét WTCR, ráadásul mondhatni jó kezdéssel: a felkészülési időszakban jópár autót kipróbáltam és komolyan fontolóra vettem a márkaváltást (már csak a BoP miatt is, mivel jelenleg a Cupra egységesen 97%-os motorerőre van korlátozva), de mivel ezt az autót ismerem a legjobban, maradtam a megszokott technikánál.

Ezen villám bajnokság második, egyben utolsó fordulója lényegesen jobban sikerült, mint a múlt héten: az első két versenyt az amerikai Laguna Secá-ban teljesítettük, a 19.-ik helyről indulva jó versenyzéssel, fair csatákkal, egészen a 12.-ik helyig sikerült felkapaszkodnom (később esett csak le, hogy a fordított rajtrácson ez a harmadik start...

Gyors összefoglalás következik, ugyanis egy büntetésnek köszönhetően nem indulhattam az időmérőn: az első versenyen, a 23.-ik helyről 11-edikként zártam, ami azért bosszantó, mert a 10.-ik hellyel meg lett volna a fordított rajtrácsos pole...

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el