GTR-Masters - R3E BMW M235i 2024 Tavasz - Nogaro

2024.04.03

Én ezt a pályát nem érzem, nem értem, nincs rajta tempóm: olyan íveken kell rajta autózni, ami számomra irreális, de "ha az egyenesre ráfordulva jól akarsz kigyorsítani, akkor úgy kell..."

Ebből kifolyólag, nem is számítottam semmi jóra, az időmérőn is csak az ötödik helyet sikerült megszereznem, az első verseny rajtja után pedig premier plánban követtem Gera Andris és Vajk Gábor csatáját: egészen addig, amíg össze nem akadtak, így az ölembe hullott a dobogó legalsó foka. Igen ám, de Andris nem volt lassú, így szép lassan utol is ért, majd a végén egy sóderágyba lesodródásom ki is használta, így végül meg kellett elégednem a negyedik hellyel.

Utólag belegondolva, lehet ez így volt tökéletes, mivel a hetedik helyről indulva folyamatosan "rágtam át" magam az előttem haladókon - egészen az első helyig - amit nem is adtam ki a kezeim közül, így megszületett a második (igaz, csak második versenyes) BMW M235i győzelmem.

Két hét múlva (végre) egy számomra ismerős helyszín következik, folytatás a Red Bull Ring-en.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el