GTR-Masters - R3E DTM2013-2016 - 2024 Ősz - Monza
Elkezdődött 2025 is, mégpedig egy 60 perces endurace fordulóval: a megfogyatkozott versenyzőszám ellenére (ami amúgy mindig így szokott lenni a szezonok végének közeledtével) sokat gyakoroltam, de nem voltam teljesen biztos a megfelelő stratégiában: menjek végig teljes tankkal, vagy tankoljak inkább a boxkiállás alatt, vajon melyik a kifizetődőbb?
Az időmérő pazarul alakult, a második helyet sikerült megszereznem, majd a rajtot is jobban kaptam el, de az első kanyarba érkezve inkább az óvatosságra törekedtem, majd szépen lassan a többiek is elmentek mellettem, így az élen haladó ötös végén találtam magam.
A verseny közben azért sok mindenre fény derült, miszerint nyitott DRS-el, szélárnyékban gyönyörűen leszabályzásig forgott a BMW-m motorja - ergo: egy idő után nem tudtam közeledni az előttem haladókra - de tartottam a gumikopástól is, ami párszor necces, forgás közeli eseményeket eredményezett.
A boxkiállásban volt minden reményem (végül a nyakig töltött verzió mellett döntöttem), de a többiek is ezt a filozófiát követték, így be kellett látnom: ezzel nem fogok pozíciókat nyerni.
Majd a verseny maradék 20 percében ádáz csatát vívtam Hudák Istvánnal, akit csak az utolsó körös lecsúszását követően tudtam megelőzni, így végül a negyedik helyen futottam célba.
Úgy gondolom, kellett volna egy kis gyakorlás a héten is, mert nem éreztem magabiztosnak magam, így a zárófordulóra azért próbálok majd jobban felkészülni (ami Hockenheim Classic pályaverzióján zajlik majd január 22-én).