GTR-Masters - R3E Super Touring - 2025 Ősz - Sonoma
Még tart az utolsó verseny, amikor ezeket a sorokat írom, ugyanis megesett velem az a csúfság, hogy én húztam a rövidebbet és kiestem, de kezdjünk az elején.
Furcsa módon az SNS-től eltérően egy másik nyomvonalon lett a mostani forduló megrendezve (IRL pályakonfiguráció), amihez azért át kellett magam is programozni.
Az időmérőn kipréselve az Alfából mindent, a harmadik helyről vártam az első 20 perc kezdetét, majd a rajtot követően - ahol az Audi-k kapásból mindenkit megelőztek - a negyedik helyre tudtam felkapaszkodni, Gera Andrist ugyanis a harmadik helyért megközelíteni sem lehetett.
A második verseny jobban alakult, a mindenféle balesetekből kimaradva - és az előttem menők hibáit kihasználva - az élre álltam és ha már ott voltam, meg is nyertem a futamot.
És akkor jött az utolsó 20 perc: a rajt utáni tömörülésben ilyen 8-9-ik lehettem, amikor próbáltam támadni Andrist, aki zárta a belső ívet és a nagy igyekezetemben olyan szerencsétlenül találtam őt telibe hátulról, hogy nem lepattantam mondjuk a szalagkorlátra és mentem tovább, nem: keresztbe állva, nagy sebességgel, egyenesen felcsavarodtam egy villanypóznára, totálkárosra törve az Alfát.
Van ilyen is, megesik, ez van, lehettem volna türelmesebb, de az első versenyből kiindulva: ha Andrist nem tudom le még az elején, nem tudtam volna szerintem megelőzni - ez ékes példája, hogyan lehet a "mennyből (előtte versenyen futamgyőztes) egyből a pokolba jutni (DNF)" (szerk.: az eset óvásra került féktávon való irányváltás miatt, a versenybíróság fogja kivizsgálni).
Na mindegy, a következő forduló a német Sachsenring-en kerül megrendezésre október 22-én.
