GTR-Masters - R3E Super Touring - 2025 Tavasz - Dekra Lausitzring
Három nappal az SNS forduló után, valahogy demotivált voltam (a GPSE űridőit látva, de meg is fáztam egy picit), viszont az időmérőn sikerült az 1:51 alatti idő, amivel a negyedik helyre kvalifikáltam.
Az első 20 perc elején még azt hittem, tudok Orbán Krisztiánnal menni, majd egy elrontott féktáv után egyre csak szakadtam le, egészen addig, ameddig Nagy Balázs utol nem ért, viszont csak sikerült előtte maradnom, így célba értem a rajtpozíciómban.
A második 40 percben viszont volt minden: Faragó Imit egyszerűen nem lehetett megelőzni, nagyon jól védekezett, majd a boxkiállásokat követően felpörögtek az események, és egy féktávon beszúrva mellé - nem ez lesz az első nem túl szép megmozdulásom ezen a versenyen - vártam, hogy belső íven jöjjön és visszaengedhessem, de nem jött (és még Vajk Gabi is megelőzte). Ezután következett a meglepetés, miszerint Nagy Balázs elém került: más boxtaktikán volt, viszont Mantorp Park után ismét kezdem felegerészni magam, majd megint csak "aprítottam": a célegyenes utáni első kanyarban, szélárnyékból nem húztam ki kellőképpen Balázs mögül a kocsim, így konkrétan lelöktem a pályáról... Borzasztóan sajnáltam, majd mikor láttam, hogy sikerült mögöttem maradnia, teljesen egyértelmű volt, hogy visszaadom neki a pozíciót, én ilyen formában senkit sem akarok megelőzni.
Szóval újból elkezdődött a felzárkózás, majd megkezdtem a támadásokat, az utolsó előtti körben pedig egy kifékezést követően sikerült mellette maradnom és mivel sok tapadása már nem volt, egy szűkebb kanyarívvel normálisan is megelőztem (viszont Vajk Gabi is tapadt rendesen, ellene is védekeznem kellett). Tehát a végeredmény egy újabb negyedik hely lett.
Egyre több a büntetősúly a kocsin (pl. a 850-es Volvo sokkal könnyedebben mozgott - a kigyorsításokon hatványozottan), Assen sosem volt a kedvencem, szóval lesz ami lesz - folytatás április 30-án.