MNASZ-HUNESZ Országos iRacing Bajnokság - 2.forduló

2024.03.10

Ezen villám bajnokság második, egyben utolsó fordulója lényegesen jobban sikerült, mint a múlt héten: az első két versenyt az amerikai Laguna Secá-ban teljesítettük, a 19.-ik helyről indulva jó versenyzéssel, fair csatákkal, egészen a 12.-ik helyig sikerült felkapaszkodnom (később esett csak le, hogy a fordított rajtrácson ez a harmadik start helyet fogja eredményezni).

Tisztában voltam vele, hogy a rajtom - kuplungpedál hiányában - nagyon gyengére fog sikerülni, de az első kanyarban történt kavarodás után a második helyen autóztam, majd picit voltam első is, de végül okos autózással, a dobogó legalsó foka jutott nekem: ebben a top 40-es elit társaságban nem is mertem gondolni ilyen eredményre.

A második két futam az angliai Oulton Parkban került megrendezésre, ahol sajnos az első versenyen - hasonlóan az első fordulóhoz - "telibevágtak hátulról", így a boxban jelentős időt töltve, a 24.-ik helyen zártam, majd a második versenyt 14.-ikként fejeztem be.

Összességében felemásak az érzéseim, mert ha az első forduló nem alakul annyira katasztrófálisan, akkor sokkal jobban is alakulhatott volna a szereplésem, végül a 40 fős csapatból a 20.-ik helyen végeztem a bajnokságban.

A záró fordulóról szóló cikk itt olvasható.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el