Simunation Series | Hungaroring | Road to Europe | 2. forduló | Raceroom

2024.03.25

Nem alakultak jól a dolgok: egyszer a tempómon kellett csiszolni, másodszor pedig beállt valami ideg a derekamban, így izgágán mocorogtam a cockpit-be, hogy kellemesebb legyen a feeling.

Az időmérőn azt hittem, sokkal többet kapok Farkas Bencétől, sikerült is a második helyről indulnom, de Orbán Krisztiánnal való csatározásom - és hát lássuk be, a tempóm miatt is - kezdtem egyre jobban lemaradni Bencétől, majd a boxkiállás után (ahol ugyanoda álltunk be mind a ketten) picit közeledtem, de nem volt mit tenni, bekocogtam mögötte 3-4 msp lemaradással a 40 percet követően.

A második 20 perc hozta viszont a fekete levest: a tömegben próbáltam "halászni" (sajnos Bozó Rolandot ki is forgattam), mendegéltem szépen felfelé, el is jutottam a 9.-ik pozícióig, amikor is Böcskey Laci elrontotta a féktávját, amiből én jöttem ki a legrosszabbul: bele álltam a szalagkorlátba, majd onnan vissza evickélve kb. az utolsó helyen találtam magam. Kicsit elgurult utána a gyógyszerem - persze a fair play keretein belül - ami végül a 14.-ik helyet eredményezte.

Nem jött jól ez most a bajnokságot tekintve, legközelebb az angliai Donnington Park-ban folytatjuk.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el