Simunation Series | Monza GP | Road to Europe | 4. forduló | Raceroom

2024.04.21

Az előző, két héttel ezelőtti fordulót (Donnington Park) sajnos egy hétvégi utazás miatt ki kellett hagynom - pedig roppant versenyképes időket mentem a gyakorló szerveren - így Monza következett a bajnoki versenynaptárban.

Az előzetes köridők alapján Farkas Bence óriási előnyben volt hozzám képest, és nem tudtam elképzelni, hogy melyik kerékvető hurkáin kell úgy átugratni, hogy 1 msp-vel gyorsabb legyen nálam (gondoltam turpisságra is, miszerint valakivel összejátszva biztos szélárnyékozott és ezért volt ennyivel gyorsabb).

Az időmérő előtti gyakorláson viszont bebizonyosodott, hogy Bence valóban nagyon jól csinál valamint, így meg is szerezte a pole-t, nekem a második hellyel kellett megelégednem.

Az első verseny rajtjánál aztán jött a meglepetés, ugyanis az első sikánban Bence egyszer csak nem fordult be balra, és eltűnt a szerverről... Ezt követően elkezdtem az élen diktálni a tempót, több-kevesebb sikerrel, ráadásul azt is le kellett menedzselnem, hogy megváltoztassam a boxutcai taktikám, mivel én 1 körrel kevesebbel számoltam (több üzemanyag tankolását kellett beállítanom menet közben). Eleinte Vajk Gáborral, majd Orbán Krisztiánnal ment a hadd el had az élen, a boxkiállásnál pedig sajnos gyorshajtottam, így 3 körrel később át kellett hajtanom a boxutcán, melynek köszönhetően visszaestem a 6.-ik, majd egy előzést végrehajtva, a végeredményt is jelentő 5.-ik helyre.

Annyira nem bánkódtam - bár biztos jót csatáztunk volna Krisztiánnal - mert így 10.-ikként indulhattam a második, fordított rajtrácsos 20 perces versenyen.

Persze ez sem ment tökéletesen, sok-sok előzést követően már másodiknak mondhattam magam, de kanyarlevágások miatt büntetett a játék, így jelentősen lemaradtam Árdai Attila mögött, akit a végéig nem is sikerült már utolérnem.

Legközelebb a Nürburgring-en folytatódik a küzdelem.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el