Simunation Series | Nürburgring GP (fast chicane) | Road to Europe | 5. forduló | Raceroom

2024.05.05

Bíztam benne, hogy szorosan ott lehetek Farkas Bence mögött, de ő mindig előhúz valamit a pakliból, amivel előrébb kerül: igaz, engem a külső körülmények (péntek: céges buli, szombat: barátom szülinapi bulija) sem voltak a tempóm előnyére, de nem fogom azt mondani, hogy ennek köszönhető a lemaradásom.

Az időmérőn sikerült a második helyet megszereznem, majd a rajt után egyszer megpróbáltam Bencét megtámadni, sajnos sikertelenül - elfékeztem - illetve vissza is estem egy helyet, amit két körrel később sikerült visszaszereznem.

Ezt követően semmi más nem történt, célba értem a második helyen.

A fordított rajtrácsos, második 20 percben kimaradtam a balhékból a rajt után, jöttem szépen felfelé, viszont Bence sem maradt le, majd fel is zárkózott rám. Eztán mindent próbáltam kipréselni a kocsimból, majd egy lecsúszásomat kihasználva Bence beszúrt mellém, és innen kezdődött a csata: a pálya közepéig fej-fej mellett haladtunk, de nem tudtam mit tenni, visszaestem harmadiknak, ami a célba érésem pozíciója is lett egyben.

Legközelebb a csehországi Most versenypályáján folytatjuk a küzdelmeket.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el