Simunation Series | Salzburgring | 2025 Super Touring | 1. forduló | Raceroom

2025.03.02

Az előzetes eredmények okán bizakodó voltam, de be kell látnom: az erőviszonyokban nem sok minden változott, az S40-el továbbra sem tudok rendesen rajtolni (talán nem is lehet), illetve a GPSE csapata legyőzhetetlen - esetleg akkor tudnék menni mögöttük, ha nem lenne boxkiállás, de ugye van, így aztán borítékolható számomra a harmadik-negyedik hely, jobb esetben.

Szóval a hotlap idők alapján sikerült egy igen jó időt durrantanom (rallye nyelven szólva: "ezt most kiadta"), majd a versenyek előtti gyakorlás is jól sikerült, így kanyarodtunk rá az időmérőre.

Elsőként jöttem ki a boxból, egy alap idő össze is jött, de éreztem, hogy ez nem lesz elég, de akadt egy kis bökkenő: a forgalom... Viszont rám mosolygott a szerencse, ugyanis Kun Ákos (innen is köszönöm neki a segítséget) akaratlanul is olyan szélárnyékot adott nekem a hosszú egyenesben, hogy meg is lett a hőn áhított idő, viszont a végén Farkas Bence pár ezreddel jobbnak bizonyult, így be kellett érnem a második pozícióval.

Tesztelgettem a rajtokat - néha jobban sikerült, néha nem - hát van még min csiszolni, ugyanis a piros lámpák kialvását követően kapásból visszaestem a negyedik helyre, majd a hibáimat kihasználva Mickiewicz Máté és Böcskey Laci is megelőzött, így felocsúdva ezen két versenytársat vettem üldözőbe. Ez sikerült is, viszont az egyik kör végén ráestem Lacira, akit külső íven próbáltam megtámadni, ám hirtelen elém került Máté, és már forgott is... (nem tudtam már mit tenni) Szóval ismét a harmadik helyen találtam magam, amit sikerült is megtartanom, viszont ennél jobb eredmény elképzelhetetlenné vált, főleg a boxkiállás után: a GPSE nem csak piszkosul gyors pilótákból áll, hanem a boxmunkájuk is másodpercekkel gyorsabb, így utána hiába haladtam szinte ugyanolyan tempóval, a 6 - majd egy kicsúszásom után - 9 msp hátrányt nem lehetett ledolgozni, és ez a jövőben is így lesz (ezért írtam az elején, hogy csak kiállás nélkül tudnék esetleg labdába rúgni ellenük).

A második futam viszont rögtön egy tömegbalesettel kezdődött, próbáltam kikerülni a versenytársakat, de engem is bevettek a buliba, így jócskán visszaesve haladtam tovább. Mindegy, ez van, a csaták legalább jók voltak és végül nyolcadikként intett le a kockás zászló.

Hiába a jó tempó, ha ott maradok a rajtban, a boxkiállásokról nem is beszélve - három nap múlva folytatás ugyanitt (akkor a GTR-Masters szervezésében), valószínűleg ugyanezzel a forgatókönyvvel.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el