Egy nappal a forduló előtt még tesztelgettem, de valahogy nem éreztem jónak a tempót, majd az időmérő előtti gyakorláson próbáltam ellesni a többiek praktikáit, de inkább hátráltattak az előre-hátra váltogatások, mint segítettek volna (viszont ötletnek elraktároztam magamban).
Blog
Rövid leszek, mert nagyon fáradt vagyok: péntektől kezdve a hétvégét Zánkán töltöttem a céges országos sportnapon, majd ma hazavezettem Pécsre, pihentem egy órát és beültem a fordulóra.
Nem tudok mit mondani: az SNS után három nappal próbáltam gyorsulni, próbáltam máshogy menni (más íveken), próbáltam máshogy váltani - amire azt hittem, talán beválik - de nem-nem és nem: én nem vagyok kompatibilis ezzel a pályával.
Most már tudom, miért nem szeretem Assent: ahhoz, hogy gyors legyél, feszegetned kell a határokat, amit ez a pálya nem tolerál a szigorú programozása miatt, majd mikor már a huszadik körödet veszi el a játék, mert valahol megint lecsúsztál picit, az engem bizony kiidegel... (és akkor folytathatnám azzal, hogy előzni sem lehet rajta, és egy idő után...
Három nappal az SNS forduló után, valahogy demotivált voltam (a GPSE űridőit látva, de meg is fáztam egy picit), viszont az időmérőn sikerült az 1:51 alatti idő, amivel a negyedik helyre kvalifikáltam.
...és a póló, amiben versenyeztem...
Az éles szemű követőim (haha, mintha lennének ilyenek, de ha valóban léteztek, minden tiszteletem a tiétek) esetleg észrevehették (SNS Lausitzring stream - jobb alsó sarok, webkamera nézet), hogy a virtuális GOM-ocskámnak - és a bajnoki sorozatnak is - emléket állítva, készítettem egy pólót a Real Cars Real Racing Hungary közreműködésével,...
Nem volt egyszerű az időmérőre gyakorolni és az F1 bahreini nagydíjat nézni szimultán (egy külön tableten), az egyenesekben mindig az eredményeket és a történéseket figyeltem, egészen a befutóig, amikor már az időmérőnk zajlott.
Kicsit kaotikusra sikeredett a forduló - aminek első, gyakorló felében nem is ment a körözés olyan jól - majd pont az időmérő kezdetén a RaceRoom dobott egy hátast (központi hiba miatt leállt a rendszer), így vártunk egy kicsit, majd miután sikerült mindenkinek visszalépnie a szerverre, indult a csapó kettő.
Ha ilyen izgalmak lesznek szerdán is a GTR-Masters versenyeken, akkor nem fogok unatkozni: korábban szép emlékeim nem voltak Mantorp Parkból, de most az S40 jól mozgott, így a plusz 40 kiló büntetősúly ellenére volt bennem egy kis bizakodás.
Kezdett már csömöröm lenni ettől a pályától, ráadásul megfogalmazódott bennem: úgy kell ezen átmenni és átvágni mindenen, mint "tökön, paszulyon át".