Blog

A sorozat eddigi legeredményesebb fordulóján vagyok túl, pedig nem indult a móka zökkenőmentesen: az időmérő legelején lefagyott a RaceRoom, de sikerült visszalépnem, viszont a "sokk" hatására már nem tudtam igazán jó kört futni - mint előtte a gyakorláson - így a hetedik helyre kvalifikáltam.

Minden ment szépen és jól (időmérő: harmadik, első-második verseny: mindkétszer második), majd az utolsó verseny rajtja után sajnos belekeveredtem egy balesetbe és ott is ragadtam, így visszaestem a mezőny végére, ahonnan feljöttem ugyan a hatodik helyre, de nem tudtam mit kezdeni Mátéka Barnabással - akivel egy lecsúszását követően össze is...

Ez a Macau sem úgy alakult, ahogy szerettem volna: változott ugyan a "Balance of Performance (BoP), kapott egy kis motorerőt az Alfa, de még mindig nem tudok vele olyan tempóban menni, mint az SNS-en, kapásból kettő tizeddel mentem rosszabb időt csak a célegyenesben... (amit vezetési tudással próbáltam meg ellensúlyozni)

Ez a verseny - sajnos, vagy nem sajnos - nem a versenyzésről szólt (bár ez is szubjektív, mert pl. sokan szeretik a NASCAR-t vagy az Indycar-t), hanem a szélárnyékozásról: ha nem volt senki, aki előtted legyen vagy toljon, nem volt esélyed jó köridőt futni.

Köszöntök mindenkit az Audi világában - ezzel a felütéssel kezdem a mondókámat, ugyanis a GTR-Masters első fordulóján én vért izzadva próbáltam hadakozni a BoP-val kiherélt (95%-os motorteljesítményen álló) Alfámmal az Audi-k ellen, sikertelenül: egyszerűen nem tudtam utolérni sem őket, a versenyképes SNS szereplés után nem erre számítottam.

Nem csalás, nem ámítás, bizony tulajdonképpen visszatérek a kezdetekhez, mikor anno 25 évvel ezelőtt nyüstöltem a Geoff Crammond féle Grand Prix 2-3-4-eket - bár akkor még billentyűzettel játszottam - ugyanis ismét egy forma autós kategóriában próbálom ki magam és az F4-es Tatuus-al fogom teljesíteni az I. Hi-To kupasorozatot.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el