Zolder after - elemzés
Rendhagyó - szubjektív - blogbejegyzés következik, ugyanis összegyűjtöttem és kielemeztem a tegnapi kizárásomnak a pontos eseményeit, kezdjük is az elején:
Rendhagyó - szubjektív - blogbejegyzés következik, ugyanis összegyűjtöttem és kielemeztem a tegnapi kizárásomnak a pontos eseményeit, kezdjük is az elején:
Diszkvalifikált a játék a második futamon: igen, én rontottam el, igen, nekem kellett volna kevesebb hibapontot gyűjteni, de aki nem próbálkozik, az nem is jut előrébb, és ennek az 52 hibapontnak a legnagyobb része abból adódott, hogy támadtam, amit a többiek nem toleráltak - azért is kaptam büntetőpontokat, mert előttem összeakadtak a...
A tempó kezd megjönni, viszont sokat kell még tanulnom... Értem ezalatt azt, hogy az időmérőn épp hogy lecsúsztam a harmadik rajthelyről, majd az első versenyen a negyedikről a jobb elrugaszkodást követően már a harmadikat támadtam egészen az első kanyarig, ahol sikeresen megforogtam és mentem a mezőny végére... Jó, nem ez lesz az első sikeres DTM...
Jobb is lehetett volna - ha az a volna ott nem volna... De ne legyünk telhetetlenek, történt ugyanis, hogy az első versenyen pole pozícióból rajt-cél győzelmet arattam, így először állhattam fel a dobogó tetejére a szezonban (persze, kellett ehhez az is, hogy Farkas Bence lábadozása okán ne legyen 100%-os).
"Történt, ami történt és az lett, ami lett": nem a legsikeresebb fordulómon vagyok túl - pedig szerettem volna stabilan menni lassan - volt itt szerver restart, megforgás, később baleset (az autóm motorja felmondta a szolgálatot az első 30 percben), majd a második félóra rajtja után kapásból megsérült a futóművem, ettől függetlenül azért...
Farkas Bence ellen nincs ellenszer, még ha sikerülne is valamikor elé kerülnöm, minimum 3-4 msp előnyt kéne összeraknom ahhoz, hogy a boxkiállás után előtte tudjak maradni... Ahogy mondani szokás, "nagyon erős a csomag" nála mind pilóta, mind csapatmunka szinten.
A ligatalálkozót követően elindult a 2024 őszi bajnoki szezon a GTR-Mastersnél is, ahol a 2013-2016 közötti DTM versenyautó csomagra esett a szervezők választása. Valamiféle ismeretem volt már a kategóriában, de nagyon régen kocsikáztam utoljára velük, ráadásul teljesen más hardver konfigurációban.
Egy remek hangulatú eseményen vettem részt a hétvégén Kecskeméten, a BirizdoKart gokartpályán tartott GTR-Masters ligatalálkozó és díjkiosztón, ahova kettő kupáért mentem (MWTCR 2022 Ősz második hely, MWTCR 2023 Ősz első hely), de egy plusz éremmel távoztam - a szimulátor bajnokságokon megszokott, fordított rajtrácsos második 8 perces gokart...
Mondhatni nyugodalmas versenyeim voltak ebben a fordulóban (időmérő + 40 perces verseny: második hely, 20 perces verseny: hatodik hely), viszont technikai problémák ütötték fel a fejüket: az első versenyen, a pálya közepi, dimbes-dombos balos-jobbosban a kormányom force feedback-je indokolatlanul rángatózott - elgyengült, majd meglepetésszerűen...
Elkezdődött a 2024 őszi idény, és az első versenyt követően van jópár dolog, amit nem értek, de kezdjük az elején: a felkészülést egy apró baleset hátráltatta (konkrétan majdnem levágtam a kisujjam, amit össze is kellett varrni), így nagyjából egy hetet nem tudtam gyakorolni.
Itt testreszabhatod a süti beállításokat. Engedélyezd vagy tiltsd le a következő kategóriákat, és mentsd el a módosításokat.