Blog

Elég régóta versenyzek a szimulátoros világban, mindig is irigykedtem azokra, akiknek ez összejött, mert nekem még soha (bár egyszer pár tizedre voltam már a céltól): viszont most nekem is sikerült az úgynevezett "mesterhármas", ami nem másból áll, mint hogy első legyél az időmérőn, illetve mindkét versenyen.

Ezen forduló eredményét nagyban befolyásolta, hogy egy ellenem érkező óvás (máson támaszkodva előztem szabálytalanul az előző versenyen Zolder-ben) eredményeként időmérő büntetést kaptam, ami annyit jelentett, hogy az utolsó helyről kellett indulnom az első versenyen (nem mehettem ki az időmérőn).

Plusz 18 kilóval a kocsimban (a BoP alapján) indultam neki az ötödik fordulónak, ami küzdelmesen és sikersen alakult: az időmérőn megszeretem az első helyet, majd onnan elindulva a 40 perces első versenyen, a rajtlámpák kialvása után végig vezettem (szorosan a nyomomban Farkas Bencével), egészen a boxkiállásig, ahol a túlzott igyekezetemnek...

Sajnos nem végeztünk az öcsémmel a falvakarással (ezért ki kellett adni a munkát másnak, mondjuk biztos szebb is lesz a végén), így tulajdonképpen másfél napom volt felkészülni Zolder-re.

Shanghai-ban folytatódott a GTR-Masters bajnokság, ahol eleinte nem igazán találtam az ideális íveket, de a szokásosnak mondható teljesítményt - azaz: MIckiewicz Máté mögött a második helyet - azért sikerült összehoznom az időmérőn.

Hazaérve Lengyelországból, túl sok időm nem volt felkészülni a nyitófutamra: kedden pár órát gyakoroltam a pályát, majd szerdán - a verseny előtt - az éppen talált beállításokat finomhangoltam.

Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el