Végre-valahára sikerült "forgásmentes" versenyeket produkálnom, ami az eddigi legeredményesebb fordulómat is jelentette!!
Blog
Ez volt az a verseny, ahol minden bűnömért meg kellett lakolnom: kezdve azzal, hogy az első versenyen kétszer is boxutca áthajtáson vettem részt (egyszer a büntetésem okán a második kör végén, majd kicsivel később megint egy figyelmetlenség miatt), majd megcsináltam a csodát, és a terveknek megfelelően befutottam a 15-ik helyen, ami viszont a...
Gyakorolni kell még ezt: a tempó továbbra is alakulóban, erőltettem, de ezzel együtt - a szokásos módon - jöttek a hibák is.
Az előző, nagy visszhangot kiváltó zolder-i versenyt követően - ahol a második verseny rajtja után sajnos kiforgattam Böcskey Lacit - plusz büntetőpontokkal lettem gazdagabb, így a szabályzat értelmében nem futhattam mért kört az időmérőn.
Végre egy kis sikerecske a BMW-vel, de kezdjük az elején: továbbra sem találtam a közös hangot a kocsival, nem ment alattam jól, viszont szembejött egy működő beálítás a YouTube-on, amivel végre nem kellett folyamatosan improvizálnom és tulajdonképpen először feszegethettem a határokat.
Zolder after - elemzés
Rendhagyó - szubjektív - blogbejegyzés következik, ugyanis összegyűjtöttem és kielemeztem a tegnapi kizárásomnak a pontos eseményeit, kezdjük is az elején:
Diszkvalifikált a játék a második futamon: igen, én rontottam el, igen, nekem kellett volna kevesebb hibapontot gyűjteni, de aki nem próbálkozik, az nem is jut előrébb, és ennek az 52 hibapontnak a legnagyobb része abból adódott, hogy támadtam, amit a többiek nem toleráltak - azért is kaptam büntetőpontokat, mert előttem összeakadtak a...
A tempó kezd megjönni, viszont sokat kell még tanulnom... Értem ezalatt azt, hogy az időmérőn épp hogy lecsúsztam a harmadik rajthelyről, majd az első versenyen a negyedikről a jobb elrugaszkodást követően már a harmadikat támadtam egészen az első kanyarig, ahol sikeresen megforogtam és mentem a mezőny végére... Jó, nem ez lesz az első sikeres DTM...
Jobb is lehetett volna - ha az a volna ott nem volna... De ne legyünk telhetetlenek, történt ugyanis, hogy az első versenyen pole pozícióból rajt-cél győzelmet arattam, így először állhattam fel a dobogó tetejére a szezonban (persze, kellett ehhez az is, hogy Farkas Bence lábadozása okán ne legyen 100%-os).
"Történt, ami történt és az lett, ami lett": nem a legsikeresebb fordulómon vagyok túl - pedig szerettem volna stabilan menni lassan - volt itt szerver restart, megforgás, később baleset (az autóm motorja felmondta a szolgálatot az első 30 percben), majd a második félóra rajtja után kapásból megsérült a futóművem, ettől függetlenül azért...